loading...
میرو دانلود | دانلود نرم افزار, بازی, تم, فیلم, عکس
آخرین ارسال های انجمن
امیرارسلان بازدید : 520 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار مهندسی BricsCAD Platinum 14.2.06 نقشه کشی حرفه ای یکی از برترین نرم افزار های مهندسی است که دارای پلتفرم قدرتمند ابزار CAD می باشد . نرم افزار ارائه شده از الگوریتم DWG بهره گرفته و با استفاده از سیستم مدل سازی سه بعدی و استفاده از الگوریتم DWG میتوان مدل های شگفت انگیزی را خلق کرد . مدل سازی سه بعدی در نرم افزار این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند از تصاویر ECW به صورت مستقیم در نرم افزار استفاده کنند . رابط کاربری نرم افزار این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند تمامی منوهای موجود در نرم افزار را به صورت دلخواه تنظیم کنند . موتور در نظر گرفته شده در نرم افزار از LISP پشتیبانی میکند . نرم افزارهای اتصال پیدا کننده به نرم افزار ارائه شده را میتوان به اتوکد نسبت داد . استفاده از حافظه رم در این نسخه از نرم افزار نسبت به دیگر نسخه نرم افزار به ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .

 

ویژگی نرم افزار BricsCAD Platinum 14.2.06 :

- ابزارهای کامل جهت نقشه کشی 

- استفاده از پارمترهای مختلف اندازه گیری 

- استفاده از لایه بندی در هر بخش از نرم افزار 

- موتور رندر قدرتمند 

- مدل سازی دو بعدی و سه بعدی 

- پشتیبانی از فایل های DWG 

- پشتیبانی از ویندوز ۷ و ۸ 

.

تصاویری از محیط نرم افزار BricsCAD Platinum 14.2.06 :

BricsCAD Platinum 14.2.06 BricsCAD Platinum 14.2.06

سایت مرتبط : bricsys

.

سیستم عامل مورد نیاز BricsCAD Platinum 14.2.06 :

Windows 8 (32 and 64 bits)
Windows 7 (32 and 64 bits)
Windows Vista with Service Pack 2 or later (all editions except Starter Edition)
Windows XP with Service Pack 3 (all editions except Starter Edition)
Windows Server 2008 R2
Windows Server 2008 with Service Pack 2 or later
Windows Server 2003 R2 or later (all editions)
Windows Server 2003 with Service Pack 2 or later (all editions)
Fedora / OpenSuse / Ubuntu (*)
Processor: 1 GHz processor or faster, or compatible processor.
RAM: 256 MB, 1 Gb or more recommended.
Hard Drive: 250 MB for program files + 1 GB free space.

Display:
1024×768 XGA with true color (minimum)
Supported GPU (**): see below for more information on supported chipsets for GPU acceleration for non-wireframe render modes such as realistic rendering. Please note that non-wireframe render modes and all other features of BricsCAD can still be used without hardware acceleration.

 

راهنمای نصب

آموزش نصب نرم افزار BricsCAD Platinum 14.2.06 :

ابتدا نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کرده سپس از حالت فشرده خارج کنید سپس بر روی آیکون نرم افزار Setup کلیک کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار صفحه ای ظاهر شود .

شرکت سازنده نرم افزار از کاربر برای استفاده از نرم افزار تشکر میکند برای پذیرفتن بر روی آیکون Next کلیک کنید . سپس قوانین مربوط به استفاده از نصب نرم افزار برای کاربر ظاهر میشود تیک گزینه I accept the terms in the License Agreement را بزنید و بر روی آیکون next کلیک کنید . دو حالت نصب برای کاربر در نظر گرفته میشود custome compelet برای نصب به صورت تنظیمات از پیشفرض بر روی گزینه Complete کلیک کتید سپس برای نصب به صورت مرحله ای بر روی گزینه Custom کلیک کنید سپس قر روی گزینه Next کلیک کنید . ( ما برای نصب نرم افزار از قسمت Compelet استفاده کرده ایم )

محل نصب نرم افزار را مشخص کنید سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید . ( آدرس محل نصب نرم افزار به صورت پیشفرض C:Program Files (x86)BricsysBricsCAD V14 en_US ) . در مرحله بعدی اطمینان حاصل از نصب نرم افزار توسط کاربر مورد سوال قرار میگیرد برای تایید بر روی گزینه Install کلیک کنید . 

در مرحله بعد برای نمایش Shortcut در صفحه اصلی دسکتاپ مورد پرسش قرار میگیرد بر روی گزینه Next کلیک کنید سپس فرمت های پشتیبانی شده در نرم افزار را مشخص کنید سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار نصب شود بعد از اتمام نصب نرم افزار بر روی گزینه Finish کلیک کنید . 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فعال سازی نرم افزار BricsCAD Platinum 14.2.06 :

از پوشه دانلود فایل Patch.exe را از داخل پوشه Patch به محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس بر روی فایل کپی شده کلیک کنید و در صفحه باز شده بر روی گزینه Yes کلیک کنید منتظر بمانید تا گزینه Yes از بین برود سپس نرم افزار را اجرا کنید .

* توجه : قبل از فعال سازی ، نرم افزار در حال اجرا نباشد .

نرم افزار به صورت تست شده می باشد و هیچ مشکلی ندارد .

 

راهنمای دانلود

برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .

فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید .

 

دانلود با لینک مستقیم:

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای تمامی دوستداران دانلود رایگان می باشد که من سعی کردم برای اینکه راحت چند چیز را دانلود کنید مطالب مختلف در موضوعات مختلف گذاشتم که تا جایی بتوانید تمامی نیاز هایتان را برآورده کنید. تولد میرو دانلود هم نه دی نود و دو می باشد. جهت حمایت از ما در سایت عضو شوید و نظرات خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید. باتشکر-مدیریت میرو دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1334
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 951
  • آی پی امروز : 418
  • آی پی دیروز : 531
  • بازدید امروز : 3,422
  • باردید دیروز : 1,878
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 25,327
  • بازدید ماه : 61,821
  • بازدید سال : 321,755
  • بازدید کلی : 2,188,123
  • کدهای اختصاصی
    Get our toolbar!

    اسکرول بار